SphynxRazor

Per vieną dieną pamačiau didžiąją dalį Paryžiaus ir taip, tai įmanoma

Augant pirmą vietą mano bucket sąraše užėmė Paryžius. Galbūt tai buvo Eifelio bokšto žiūrėjimas filmuose arba girdėjimas apie žiedus, kurie pasirodo pavasarį – bet ši vieta man buvo svajonė, o kažkur aš tiesiogturėjoeiti. Prisegiau nuotraukas, kuriose merginos skrybėlėmis pozuoja šalia Luvro, ir galvojau apie raguolius suvalgyti nuostabioje lauko kavinėje, kalbėdama prancūziškai su savo geriausia drauge. Kai pagaliau patekau į „Meilės miestą“, buvau visiškai priblokštas ir norėjau viską pamatyti kuo greičiau. Per dieną pamačiau didžiąją dalį Paryžiaus ir taip, tai įmanoma. Tačiau tikrai reikia geros poros vaikščiojimo batų.

Man Paryžius buvo viena stotelė per 10 dienų kelionę po Europą. Su geriausia drauge studijavome užsienyje Florencijoje, Italijoje, ir norėjome išnaudoti rudens atostogas, kad pamatytume kuo daugiau skirtingų vietų. Taigi, mes užsisakėme kelionę su studentų turistine grupe ir įsėdome į autobusą, kuris vežė mus per kalnus ir kaimus.

Mes nuvykome į Berlyną, Amsterdamą ir Briuselį, prieš įsiregistruodami nakvynės namuose apie 19 val. vieną naktį Paryžiuje. Buvome išsekę, bet vis tiek jautėme adrenaliną iš pirmo žvilgsnio į miestą. Tą naktį mes radome Chipotle (ačiū Dievui.) ir nuėjome į Eifelio bokštą, kad pamatytume, kaip valandą jis užsidega. Tada grįžome į nakvynės namus, žinodami, kad kita diena bus pilna ekskursijų, pasivaikščiojimų ir apsipirkimo.

Nors galbūt nerekomenduočiau pamatyti Paryžiaus vos per dieną ar dvi, taiyragalima. Kaip ir aš, per 24 valandas galite pamatyti visas miesto įžymybes ir patirti kaskart gyvenime – ir štai kaip.

Štai kaip per dieną pamačiau didžiąją dalį Paryžiaus.

myliu visada marisa

Kelias valandas būdamas autobuse prieš nuvykdamas į Paryžių turėjau daug laiko pagalvoti, ką noriu pamatyti ir nuveikti. Žinojau, kad kopti į Eifelio bokšto viršūnę būtina, o mano meno entuziastas norėjo praleisti visą popietę tyrinėdamas muziejus. Tačiau taip pat žinojau, kad nenoriu lakstyti nuo vieno paveikslo prie kito ar nuo vieno žvilgsnio prie kito, vos prisigėręs teptuko potėpių ir vaizdų.

Gal norėjau išgerti batono ir vyno ir tiesiog pabūti prie Senos. Juk tos akimirkos, kai išgyveni tokį miestą kaip vienas iš vietinių, visada teikia daug daugiau naudos. Taigi, atitinkamai planavau ir sugalvojau, kur galėčiau užsidirbti ir sutrumpinti dienos laiką.

Su geriausiu draugu pradėjome pėsčiųjų turą, kuris buvo įtrauktas į mūsų kelionės paketą. Jis prasidėjo gana anksti ryte ir nuvedė mus po visą miestą prie architektūrinių įžymybių, kurių kitaip nebūčiau pastebėjęs. Mes vaikščiojome per Pont des Arts ir gavome greitą istorijos pamoką apie miestą. Tada visą popietę turėjome tyrinėti savo.

Pažiūrėjome į žemėlapį – vieną iš geriausios kelionių programėlės, kurias iki šiol žinau – ir supratau, kad dauguma miesto akcentų ir lankytinų vietų yra vienoje gatvėje, vadinamoje Eliziejaus laukų alėjoje , kuris driekiasi nuo Luvro iki Triumfo arkos. Per šį pasivaikščiojimą galite apsipirkti, pasivaikščioti po gražiausius parkus ir pasiimti gero omleto. Taigi, mes tai padarėme.

Ėjome pro šalį fontanas Place de la Concorde kad Endis įmeta telefoną į vidųVelnias dėvi pradą, ir sustojo kai kuriuose butikuose, kad galėčiau pasiimti nedidelį sidabrinį Eifelio bokšto karolį. Geriausia buvo tai, kad mes nė trupučio neskubėjome ir nuolat tikrindavome sąrašo elementus visur, kur apsisukdavome.

Pasibaigus šiam pasivaikščiojimui, mums liko daug laiko užkopti į Eifelio bokštą (Praleidžiant liftu iki pat viršaus, nes užtenka antrojo lygio, kad verkti laimingos ašaros, o patekti ten ne toks užimtas dienos metas.) ir vakarieniaukite su mūsų grupe. Diena baigėsi šokinėjimu į metro ir važiavimu į Sacré-Cœur, kur su mūsų gidu pasigrožėti gražus naktinis Paryžiaus vaizdas. (Matai, kaip miestas šviečia mėnulio šviesoje? Taigi, filmo stiliaus!)

Pamačiau miesto įžymybes, patyriau keletą nepakartojamų potyrių, o vėliau ir kitų.

myliu visada marisa

Sąžiningai, neskubėjimas aplinkui ir vis dar kartą gyvenime patiriamas potyris yra tai, kas padarė šią dienątaipapdovanojantis. Be to, kad darėme turistinius dalykus, kuriuos tikrai turėtumėte padaryti Paryžiuje, mes padarėme miestą savo popietei. Ir man visada patiks tos akimirkos, kai nubėgome Eifelio bokšto laiptais iš savo vietos antrajame aukšte, kad pamatytume, kaip jis vėl užsidega, arba valgėme geriausią mano gyvenimo bulvių košę vos už kelių kvartalų žemiau.

Mano mėgstamiausia patirtis, pakėlusi šią dieną į kitą lygį, buvo detalių balkonų ir pėdų fotografavimas šalia ženklų, kuriuose parašyta „Place To Kiss“. Man taip pat patiko išbandyti aviečių makaronus ir per tokį trumpą laiką susipažinti su metro sistemomis. Pasinėrus į tokias mažas akimirkas, pamatyti Paryžių per dieną atrodė dar labiau įmanoma, todėl jaučiausi taip, lyg išnaudojome ten savo laiką.

Kokių patarimų ir gudrybių vertėtų atsiminti vykstant į Paryžių?

myliu visada marisa

Keliaudami į savo kelionę, nesvarbu, ar tai būtų diena, ar savaitė, turėtumėte atsiminti keletą patarimų ir gudrybių. Pirma, pažiūrėkite į miesto žemėlapį ir sužinokite, kur galite efektyviai panaudoti savo laiką ir energiją. Raskite labai tiesioginius maršrutus į įvairias lankytinas vietas, kurias norite pamatyti, ir neišsigąskite išbandyti metro.

Be to, eikite į kelionę žinodami, kad negalite praleisti daug laiko kiekviename muziejuje ar vietoje. Aš nepamačiau į Musée d'Orsay ir apžiūrėjau klubo sceną ir nusprendžiau išsaugoti šias veiklas kitam kartui – ir esu tuo visiškai patenkintas.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – suraskite ekskursijas pėsčiomis, nufotografuokite daug nuotraukų ir valgykite blynelius. Pasinerdami į kiekvieną savo dienos Paryžiuje akimirką, ilgainiui ji taps įsimintinesnė, todėl verta vaikščioti, kad per 24 valandas pamatytumėte visą miestą.